Sunday, September 2, 2012

Bulan Ke-3


Dua bulan. Dua bulan dah aku secara rasminya pelajar INTEC UiTM. INTEC? What's that? Sila google dan jangan malas. Muahaha! Emm emm emm lama gila tak update blog. Awkward la pulak bila nak start update update balik. Persetankan ke-awkward-an itu syazana. (Note: Ampunkan kemenyampahan cara penulisan aku. Akan aku cuba perbaiki dari masa ke masa)

Eleh Syazana ni, bajet busy la tu tak update blog. Konon sesibuk PM, sesibuk bisnesman padahal....
Bilalaa SyaSyazana ni nak update blog dia tu, alaa rindulaa
Emm hari hari saya type sya-syazana.blogspot.com nak tengok update terkini, tapi.. :(

Kahkah ada kaa yang tak sabaq tunggu cek update blog? Perasan lebih nohh! Dah dah itu semua komen rekaan semata-mata. Jangan terpedaya dan mari menuju ke topik utama kita pada hari ni ya.


Syazana bila hang nak pi obesi? Kata dapat pi UK..eh ka US?
Syazana hang study mana la ni? Betui ka hang dah resign UM? Awat? Homesick ehh? 
Syazana bila hang nak kawin ni? *tetiba*

Fuhh. Pertamanya, Aku tak tau mana datang khabaq angin kata aku nak pi uk, us tu insyaAllah. Doa-doakan lah supaya aku dapat lepas 3.50CGPA kat intec ni + 1000 SAT Score + 75 TOEFL. Dapat lepas ketiga tiga syarat ni INSYAALLAH dengan izin-Nya dapat lah aku sambung Actuarial Science kat us. Keduanya, seperti yang dinyatakan di atas sekarang aku tengah study kat INTEC UiTM Shah Alam Seksyen 17 sapa nak mai melawat dialu-alukan. So, sebabtu la aku dah tak belajaq kat UM sebagai PASUMian. Sobsobs tetiba teringat pasum. Bukan aku homesick-lepastu-lari-balik-bukit-merah-lepastu-duk-rumah-goyang-kaki. Tidak. *Paham ke idak ni? Ketiganya, tetiba?

Hmm nak tulis lagi nak tulis lagi tapi sekarang ada assignment :( Nanti aku sambung.

Sekian.
With love,
Syazana.

//Photo credit weheartit.com

3 comments on "Bulan Ke-3"
  1. Eh ye lah cik adik fatihah, 79 YE KAWAN KAWAN!

    ReplyDelete
  2. biasa la klu lama x update blog, he3..
    sya prnh stahun x update, ha3.. :)

    ReplyDelete

Leave your comment below.