Thursday, May 10, 2012

Again Again And Again


Sila nyanyi lagu nenek si bongkok tiga walaupun tiada kaitan. Harini aku nak buat Wordless Thursday boleh ? Huu. Tak boleh ? Whateverblablabla. Semalam, eh, kelmarin dulu as known as the day before yesterday, Selasa, aku pergi berjimbajimbi *ape tu?* di Nagoya Taiping. Fuh-la-mak mang rambang mata memilih kain yang sesuai untuk dibawak pulang. Tetambah bila Miye yang heading. Mang lama lah kan ? Haha. Sori bro. Last last dapat la jugak bawak balik sehelai dua helai tiga helai empat helai . Udah udah. Hiperbola sangat takbaik tahu. Sementara jenjalan sana sini sinun semua, Miye sempat meluahkan isi hatinya. Sobs sobs. Cepat play-kan lagu Acha Sepstriasa. Miye kata, 'Chaa..aku bace blog hang' 'Wee..makasehmakaseh' 'Tapikann. Aku musykil. Tajuk lain, bila baca entri lain . Hahah. Camne tu?'

Heheh, mintak maaf lah ye kepada sesiapa yang mengalami situasi sedemikian rupa. Bukan apa. Aku lemah bab bab pilih tajuk yang macho macho lawa lawa cun melecun yang selari dengan apa yang aku nak ceritakan. Ha, ce try tengok tajuk entri ni . Kan Kan Kan ? Ade kaitan ? Tak de tak de, kau ade ? Aku mang suka buat camgini. Mwahaha. Esok esok tengok la , nanti aku buat tajuk 'Kopi' aku cerita pasal teh, aku buat tajuk 'Friendship' aku cerita pasal Titanic, aku buat tajuk 'Scha Alyahya' aku cerita pasal 'SchaZana' . Haaa, amek . Wuuu. Aku tahu ini amalan tidak baik. Aku akan perbaiki. Heheh. Terima kasih atas teguran membina anda anda semua. *wink*


Oh iya, lupa pulak aku nak roger roger. Sabtu ni aku ada interview kat Pulau Pinang Pulau Mutiara. Kalau sudi doakan kejayaan interview aku tahu :) Heheh. 

Sekian, terima kasih.
With love,
Syazana.

11 comments on "Again Again And Again"

Leave your comment below.