Friday, March 30, 2012

Event KitaKita : Taiping, Perak.

Sempena tahun melawat Perak *hoho* aku dan Mira dan Adel dan Asfi dan Fitri dan Amar telah berjaya menjayakan 'hangout' ke Taiping semalam - Khamis. Mulanya plan ngan Awe sekali, malangnya terdapat beberapa masalah teknikal yang takdapat nak dielakkan. So, first place we headed is bowling place. Haha, aku lupa nama tempat dia. Takpelah , janji dapat main sudah. Dan, seperti jangkaan aku - aku cuma mampu meletakkan diri aku di kedudukan TERAKHIR sekaligus menjadikan aku looser . Hahah, persetankan itu semua. at least ade jugak sebijik dua pin tu jatuh.

peace out ;)

haa kan? ceruk je markah aku -,-

Lepas je puas *puas ke* main, kitorang gerak gi solat Zuhur. Main main jugak, yang wajib jangan tinggai. Dengan kelajuan 'maksima' , Fitri memecut ke Tesco dan kitorang berempat sumbatsumbat je kat belakang , muat muat! Time tu mang lapar tahap panda ah. Lepas je sembahyang terus cari port makan. Apelagi, KRR lah. Aku rasa yang ni maybe kali terakhir menapak kat situ, lain kali cari tempat lain pulak. Hoho.

deme ni dating berdua , haha

mereka dan muffin

sape poyo ni? 

 tokey besauu kire duit!

terbaikk abad ini~

dan makan.

dan minum.

tapi sayang.. perut mang gegila tak muat dahh.

then , lepas sejam menyemakkan KRR kitorang pergi tengoktengok barang kejap pastu semayang Asar pulak. Dalam nak pegi semayang tu, sempat pulak bincang nak naik itik. Adehh. Takpela, lepas selesaikan tanggungjawab masing masing , pergila naik itik kat taman tasik taiping. Jap! Jangan salah paham. Bukannya pergi naik itik yang hidup tu..tak pasal mati katak itik tu.. Alaa, naik itik yang kena kayuh tu.. Paham paham lah ye, aku bukan taw pun nama saintifik dia. (Y) Peace.


Lepas 30 minit mengayuh, turun berat badan sekilo! Baca boleh, percaya emm jangan. maka, tamatlah journey pada hari tersebut. Penat, tapi berbaloi rasanya. Bukan selalu dapat hangout sama-sama, kan? Last but not least, moh melawat Perak. Banyak tempat menarik yang boleh anda kunjungi. *tetiba masuk mode promoter*.

Okedah, nak gosok baju. Esok hari anugerah. Haha :P
Sekian.
With love,
Syazana.

10 comments on "Event KitaKita : Taiping, Perak."
  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. huhu..best la ye..
    p/s, aku esok pg ja gsok..haha

    ReplyDelete
  3. lama dah tak men bowlinggg.. hehe
    woww makanan mmg mengoda sy nih.. suka kek coklat tu perghhh

    ReplyDelete
  4. huhuh...pandai jugak main bowling...sy x pandai..huhuu

    ReplyDelete
  5. @eva : siyess mang terbaek kek tuu :)

    ReplyDelete
  6. @cik.blogger. sengal : heheh, bowling ni kalu takpenah main pun boleh score, yang penting teknik betol :)

    ReplyDelete
  7. wah best2 lama dh tk main bowling

    ReplyDelete
  8. syoknye hangout ngn kgkawan..hhu

    ReplyDelete
  9. pernah g Taiping dulu. g Zoo. wah. macam kanak-kanak sekolah buat lawatan je kan. tp seronok tau tengok binatang. oh, sy suka. taiping tu cantik la kat area taman tasik. tenang sangat.

    main boling pun sy suka. selalu gak la. tp dh lame tak main ni. entah2 skill ke longkang dh. hehe.

    ReplyDelete

Leave your comment below.