Tuesday, January 3, 2012

Andainya Aku Pergi Dulu...

Photo : Xuyen

Eceh , tajuk ! Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca yang datang menyinggah sebentar sambil berehat bersama kitkat sekalian..Semoga korang sihat lah hendaknya. Ya, ini entri kedua aku tahun 2012 ni . Dan mungkin sekali entri terakhir , sebelum aku berangkat pagi nanti ( 3 Januari 2012 ).

Sebenarnya aku saje nak tidor lambat malam ni, kang malam esok mengantuk cepat sikit, pastu boleh tidur lena kat tempat baru. Heuheu. Boleh pakai ke teori ni? Ape ape sahajalah. Sebelum aku pergi, teringin sekali aku ucapkan selamat tinggal . hoho. Maka terciptalah sebuah post ini. Tajuknya? Tiada kaitan kan. Tapi tibai je lah. Eh, tahu tak aku nak pergi mana ni? Jangan ingat aku nak pergi lari Lombok pulakk. Kang pergi report kat Metro takpasal ! Aku rasa aku dah mention dalam entri sebelum ni yang aku nak pergi mana. Bagi yang tak tau , aku nak pergi plkn pagi nanti. Doakan la aku selamat pergi, selamat kat sana, dan selamat kembali nanti. Satu lagi nak pesan, kalau rajin meh la datang blog ni selalu ye. Walaupun tak ber-update silalah datang datang singgah , baca entri dahulukala ke . Nanti takde sapa datang, berhabuk blog aku. Hukhuk ~ *ish, dia ni macam macam lah* Takpe tiada sebarang pemaksaan atau pemerasan ugutan berlaku. :) Dan terima kasih banyak banyak kepada yang sudi jadi follower aku dan yang singgah kat sini. Aku sangat hargainya . Syukran syukran!

Jadi, sebagai perenggan terakhir, ada umur ada rezeki kita jumpa lagi. Salam sayang dari aku, Syazana.

Sekian terima kasih :D


3 comments on "Andainya Aku Pergi Dulu..."
  1. aku dulu teringin nak p plkn tap tak dapat..hehe

    ReplyDelete
  2. rajin2 la update selalu
    :-)


    P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

    ReplyDelete

Leave your comment below.