Tuesday, December 13, 2011

Tamat Sudah Satu 'Peperangan'


Yah, begitulah . Maka, tepat 4.35 petang tadi habis sudah segala pertempuran mengadap sebelas subjek yang memerlukan sebulan tempoh peperiksaan. aduhai, benda apekah yang aku merapurapan tersebut. lurus kepada titik ( baca: straight to the point ) , aku dah habis exam . yah  like you care kan? takpetakpe. aku tak kisah. hah, sebelum terlupa, terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang wish (klik untuk lihat dan baca) aku the best untuk exam ni *senyum* .

dan, bermulalah ekspidisi aku untuk menggondol internet .  whoa, ganas bunyi. tak tak. aku takde lah setamak itu. lagipun, cuti aku tak lama . Dalam dua minggu sahaja . Nak buat macam mana kan? Aku perlu berkorban memberi perkhidmatan terbaik kepada negara kita, Malaysia. Tak lain tak bukan, Khidmat Negara. *err, sesuai ke ayat yang aku pakai*


abaikan dulu perkara tersebut, sebab ada banyak benda yang bagooooood perlu di-check-list-kan. (:

p/s: apapun jangan terlalu suka . terlalu suka jadi alpa. bila alpa, mulala ada yang tak kena.
3 comments on "Tamat Sudah Satu 'Peperangan'"
  1. kami wira wirawati negara....lalalalala....

    ReplyDelete
  2. elolah join PLKN drpd dok saje.dulu aku x terpilih pun.huhu...

    ReplyDelete

Leave your comment below.