Friday, December 23, 2011

DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST


What is the first thing you will do with the DiGi iPhone 4S? 
atau boleh di-translate-kan ke dalam bahasa pasar : Apakah perkara pertama yang kau akan buat dengan DiGi iPhone 4s? Hmm. sebenarnya banyak benda yang aku nak buat bersama-sama dengan iPhone 4s, kalau aku memilikinya! Haha! *drum rolls* ye la, takkan setakat call orang-mesej-call -mesej-topup. Takde gunanya ada iPhone 4s, kalau yang tu ja function dia.. Dah harga beribu, guna call mesej mesej call . Awkward tak awkward lama lama masuk ward..

Logically first thing yang kita kena buat bila beli henpon baru ialah "You balik rumah nanti, You charge you punya telipon 8 jam . Kalau you tak charge lapan jam, you kasi balik sama ini kedai" . Ya , selalunya yang tu la tokei kedai handphone suruh buat . Dan selalunya juga yang tu la kita buat. Cuma, aku tak berapa pasti, iPhone ni kena charge 8 jam jugak ke? Oke, kalau tak pasti tolak tepi.

Next, logically lagi, kalau dah beli henfon baru, mula mula kita kena dan wajiblah turn on dulu handphone tersebut . kalau turn off kan sahaja, lagi la haru daripada call-mesej-call-mesej tu. Baiklah lepas turn on, aku akan , aku akan , akan ape ye? Haish, speehless, typeless aku . Dahtu, aku manade pernah pakai benda benda canggih camni? err, takpe aku akan berusaha mengexplore semua yang ada dalam handphone tu bila aku dapat nanti *bila agaknya ya?hoho* Yang aku pasti , kalau dah ada iPhone 4s ni, aku akan pakai simcard DiGi , sebab apa ? sebab aku ada bodyguard kuning yang tolong jaga iPhone aku daripada kena curi. Haha :) Lol, mestilah guna DiGi sebab DiGi - Always The Smarter Choice !

So, untuk merealisasikan impian aku ada iPhone 4s ni aku nak jerit lagi :

lepas tu baru boleh cakap :

LOL

sekian , terima kasih :)

6 comments on "DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST"

Leave your comment below.