Thursday, November 3, 2011

Dan Tiba Masanya ...

untuk aku menempuhi hari hari SPM. whohaha. muda lagi kan aku ni ? #okeayattakbolehbelah . Doakan aku yang terbaik yah. Jadi, selama lebih kurang sebulan aku akan bertempur! Haha, kalau umur kita panjang, jumpa lagi ! And for the rest yang amek SPM jugak, wish you the best!  So, blogging - aku pause dulu. Blogwalking - maybe  . Maybe okayy!  Haish, sejak zamandahulukala lagi aku buat statement nak PAUSE blogging. tapi apakan daya, entah bila akan jadi kenyataan. Semoga pendirian aku teguh kali ni. Semogalah!



p/s : 14 November sehinggalah 13 Disember 2011 . wahpunyalama!
17 comments on "Dan Tiba Masanya ..."
  1. 14 december kite pula exam :)
    doakan berjaya.kalau tak,sia2 belajar 3 thn.

    semoga berjaya adek.

    ReplyDelete
  2. good luck bloggermate...hihihih

    ReplyDelete
  3. nak SPM rupanya...jngan main blog sampai x study lak.fb lagi.mcm mana tuh?mujo zmn aku dulu x terdedah sngat ngan mende gini.haha...

    ReplyDelete
  4. hi. good luck owkey. dah ready ke. wat latihan je bnyk2 di saat akhir ni

    ReplyDelete
  5. semuga berjaya...dah berjaya jangan sia-siakan harapan orang tua

    ReplyDelete
  6. huhuhu...minggu depan la kan..?

    good luck eh..!! :)

    ala...boleh je blogging...tidak la stress sngt nk jawab exam nanti...

    tp biar berpada2 la eh..hehe.. :)

    ReplyDelete
  7. Wah..SPM yer..penuh kenangan la time sek dedolu..btw thz follow blog.. keep in touch hokey!!

    ReplyDelete
  8. Wahh..patutlah tak dpt tgk Ombak Rindu, exam spm upanya..hehe. Gudluck dik!!do your best=)

    ReplyDelete
  9. gud luck! x lama lagi abes lar tu! :)

    ReplyDelete
  10. good luck adik. letakkan pelajaran di tempat pertama. blogging dibawahnya.biar jadi blogger yang berilmu ;)

    good luck sayang

    ReplyDelete
  11. ...wah lega dah ya...SPM dah abih...bole la tenangkan minda ya dik

    ReplyDelete
  12. waa, masih dlm peperangan. jangan risau,spm je. Sijil Paling Mudah. Haha. Okay2, goodluck, doa, solat hajat, insyaallah okay punye :D

    ReplyDelete
  13. fokus pada SPM dlu dik.. insyaAllah kami doakan yg terbaik utk anda..

    ReplyDelete

Leave your comment below.