Saturday, March 19, 2011

Wah! Esok sudah Ahad.


Yah. Esok sudah Ahad. Kemuadian Isnin. Maka, tamatlah pakej percutian aku :) dan sekolah sudah menunggu. Haha. Cuti berlalu begitu pantas. Sampai tak terkejar aku . Hm. Time cuti sekolah macam ni dah la full ngan extra class, kenduri lagi. Masyukk.. Hari ni je double date  kenduri. And, aku rasa ade gak yang pegi 4-5-6 kenduri. Wah, kenyang perut suka hati la.. Haha. Actually, aku kekosongan idea untuk entri kali  ni, apepon alhamdulillah.. boleh jugak aku ber-blogging. 

Okeh, di kesempatan ni , aku nak ucapkan TAHNIAH untuk finalis Liga Remaja Kreatif (: mesti best kan video korang? Huhu. Walaupun aku agak sedikit kesedihan mengenangkan nasib aku and team serta kru yang tak bejaya pegi final, aku tetap bangga la jugak! Haha. Bukan senang nak buat filem ~

Hah! Tamat. Dah kering kepala otak. :)

p/s: tak best kan entri aku? tape, aku paham. LOL
p/s: pengajaran : lain kali kalau nak post artikel ke entri ke , pastikan berkualiti. HAHA.


3 comments on "Wah! Esok sudah Ahad."
  1. hohoooo ade orang dah habis cutiiiii laaaa :D selamat kembali ke sekolahhh!! ^^

    ReplyDelete
  2. :) haha..thanksss! org tu da x buleh pegi skolah ~ hehe

    ReplyDelete
  3. baru je balik dari kdnri kwin tadi..hehe


    follow sni^^

    ReplyDelete

Leave your comment below.